Barcelona STREET ART

03:30

Ik heb een geweldige reis gehad naar Barcelona, en dat allemaal dankzij school. Echt waar, door school. We gingen met de gehele opleiding voor 5 dagen naar Barcelona, en dit niet zonder een reden. We hadden een nieuw project, en wat was me dit een leuk project. We moesten een wandelroute van 5 km door Barcelona maken met allerlei toffe plekjes met een thema naar keuze. Ik had met mijn groepje gekozen voor de meest romantische plekjes van Barcelona, super leuk om dus daadwerkelijk zelf ook te lopen wat natuurlijk ook de bedoeling was. We hebben deze route moeten lopen en foto's en teksten moeten maken voor elk plekje. Dit heb je (als je een beetje doorwerkt) redelijk snel gedaan wat betekend: vrije tijd. Ik heb genoten van het o zo mooie strand van Barcelona, de zee maar natuurlijk, de heerlijkste tapas tentjes, en niet te vergeten: de verrukkelijke typische drankjes van Spanje: mojito's en sangria. We zijn elke avond dansjes en drankjes gaan doen en dat was echt top om mee te mogen maken met alle lieve mensen van mijn opleiding. Ik heb ontzettend mooie vriendschappen te danken aan dit tripje. Mensen die me nog elke dag op school de brede glimlach bezorgen die op mijn gezicht te vinden is. 


Naast alle plezier die we beleefd hebben in Barcelona, stond er ook een verplichte rondleiding door Barcelona op de planning. Niemand had er zin in. Iedereen had een kater en kon zich bij wijze van spreke niet verder dan 5 stappen verroeren en natuurlijk aan ons zelf te danken maar 2 uur slaap gehad. Nee, alles behalve fijn als je dan 6 uur je nest weer uit mag om te gaan ontbijten en je een soort van op te knappen om je buiten te kunnen vertonen. Ik kan je vertellen dat dat bij mij ongelofelijk gefaald is want de wallen hingen tot mijn tenen. Buiten al dit drama was ik denk ik de enige die er redelijk benieuwd naar was. Er werd nogal vaag over gedaan en niemand vertelde ons wat voor rondleiding het zou gaan worden, om de reacties "gadver wat saai, dat ga ik echt niet doen hoor!" te voorkomen. En terecht, als je het mij vraagt. Er waren nogal veel mensen die naar de avonden leefden, wat ik goed begrijp want dit was natuurlijk het leukste. Toch moet je niet vergeten dat je met school hier naartoe bent gekomen en er natuurlijk verplichte onderdelen bij komen kijken.

De rondleiding was een street art tour door Barcelona. Hierdoor ontdek je ook eens de leuke, artistieke plekjes in het hartje van Barcelona. Leuk om dit ook te zien, inplaats van de meest toeristische shop gebieden, wat natuurlijk ook tof is maar dit was toch heel anders. Specialer. Ik heb veel foto's gemaakt van de street art, want ik was er oprecht door gefascineerd. Ik ben best wel creatief in mijn hoofd, maar totaal niet met mijn handen. Vandaar dat ik liever de creativiteit van iemand die wel goed mijn zijn handen is, fotografeer. Dit is dan ook precies wat ik gedaan heb. Ik wil de mooiste dingen met jullie delen. Achter elke creatie zit ook een heel mooi verhaal wat de tour leider ons super mooi en gedetailleerd kon uitleggen. Helaas weet ik de verhalen achter de creaties echt niet meer en kan ik deze dus ook niet met jullie delen. Ik hoop in ieder geval dat jullie kunnen genieten van een aantal creaties die verschillende street art artiesten prachtig hebben kunnen laten overkomen.




















You Might Also Like

1 reacties

  1. We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email: ( trustenquiry05@gmail.com )
    ----------------------------------------------------------------------------
    Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: (trustenquiry05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen