Leukste school opdracht, ooit

23:08

De leukste school opdracht, ooit. Ik twijfel er niet aan. Dit ben ik, dit wil ik doen en hier wil ik me in gaan verdiepen. Ik weet zeker dat ik jullie nu nieuwsgierig heb gemaakt... Wat zou het kunnen zijn? Je hebt alle vrijheid waar je een bepaalde opdracht mag maken? Je mag filmen en editen? Je mag je bezig houden met social media? Je mag alles via je laptop en je telefoon doen? What would it be...?




DIT! Dit is mijn nieuwe school opdracht. Bloggen. Het klinkt misschien suf, omdat ik het al doe, maar er zit een heel groot voordeel aan.. Ik moet 1x per week een artikel plaatsen. Isn't this perfect? Ik heb hierdoor een schop onder mijn kont gekregen om echt 1x per week een artikel klaar te hebben staan want anders heb ik een boze Elles en Jorrit achter me aan. Dat is niet leuk. Maar jullie teleurstellen is natuurlijk ook niet de bedoeling.. De mensen die mijn blog al volgen kennen me natuurlijk deels al. Maar omdat ik opnieuw ga beginnen, zijn er hoog waarschijnlijk ook genoeg mensen die mij niet kennen. Ik raad je aan op even naar de pagina "SIMONE" te gaan. Hier staat alles over mij!

Oke, terug naar de school opdracht. Er zitten wel wat veranderingen aan vast. Ik moest natuurlijk een thema uit kiezen. Het leukste is dat dit een originele twist heeft, want anders worden het telkens dubbele artikelen. Voorheen deed ik het natuurlijk het liefst over lifestyle & fashion, maar ik heb er voor gekozen om dit als bijzaak te behandelen. Ik ben dus geboren in Spijkenisse. Ik heb hier maar 2 jaar gewoond want ik ben vanaf jongs af aan al verhuisd naar waar ik nu nog steeds woon: Woerdense Verlaat. Hier heb ik dan ook ongeveer 12 jaar op school gezeten. Ik zit nu dus op het Grafisch Lyceum in Utrecht. Hier volg ik de opleiding mediamanagement en marketing. Ik vind het echt super tof een steek er veel van op. Maar, er is veel veranderd. 12 jaar je school leven spenderen in een klein, knus dorpje waarin iedereen je kent en iedereen je begroet is natuurlijk heerlijk. Je bent er op je gemak en ook niet anders gewend. Nu ben ik elke dag gemiddeld 3 uur bezig met reizen naar  Utrecht, een grote, toen nog onbekende stad met allemaal vreemde mensen. Elke ochtend om 8.00 de buurvrouw die haar hond uitlaat, de moeder van je beste vriendin die je ophaalt om naar school te gaan, dat houd op. Je vaste routine, weg. Dit is simpelweg het onderwerp dat ik gekozen heb. Van een boeren, klein en knus dorpje naar een grote, onbekende en vreemde stad om te studeren. Ik neem jullie mee in hoe deze switch voor mij was en hoe ik dit heb ervaren, mijn studentenleven, hotspots, tips, kortom: mijn liefde voor de stad Utrecht. Daarbuiten ga ik dus ook gewoon fashion & lifestyle artikelen maken. Dit kan oplopen van hele grappige situaties in mijn leven, maar ook emotionele dingen. Dit is voor mijzelf ook belangrijk, omdat ik daardoor mijn hart kan luchten.

Ik hoop dat mijn leven interessant genoeg is, want daar gaat basically mijn hele blog over..



You Might Also Like

0 reacties